Het kernteam van Humens bestaat uit twee ervaren en betrokken HR professionals die hun kennis en krachten hebben gebundeld. Petra en Anne hebben elk hun eigen achtergrond en specialiteiten, maar delen een enorme passie voor het HR vak. Ze vullen elkaar goed aan en willen hun opdrachtgevers écht vooruit brengen met goede adviezen en concrete resultaten. Dat is prettig samenwerken!
Anne van Haga
“Na een opleiding tot piloot maakte ik een vliegende start bij administratiekantoor Hoogwoud & Van Haga, het familiebedrijf. Daar heb ik een goede basis gelegd op het gebied van salarisadministratie en automatisering. Na 7 jaar, heb ik de overstap gemaakt naar een kleine internationale onderneming om internationale corporate ervaring op te kunnen doen.
Ik ben goed met cijfers en altijd op zoek naar het verhaal erachter. Het is een uitdaging om harde cijfers te vertalen in concrete maatregelen en resultaten. Daar help ik klanten graag mee. Verder is mijn devies “Keep it simple”. Dat geldt ook voor het digitaliseren van processen. Ik geloof sterk in de kracht van automatisering, maar altijd met het achterliggende doel voor ogen: meer efficiency en minder fout gevoelig!”
Petra Oudshoorn
“Met 20 jaar HR ervaring ben ik bekend met alle aspecten van het vak. Wat me vooral professionele diepgang heeft gegeven is mijn rol als HR eindverantwoordelijke bij een middelgrote financiële instelling. Als sparringpartner van de directie kon ik op strategisch niveau meedenken over het HR beleid. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor het inrichten van alle HR processen.
De kwaliteit van de HR inrichting, in combinatie met een inspirerende managementstijl, is cruciaal voor het succes van een bedrijf. Alleen dan kun je borgen dat het management op de juiste informatie stuurt en dat medewerkers fair en transparant worden behandeld.”